Friday, March 16, 2007

16.03.2007 Pravilă de săvârşire....
Purces-am iara la ezerciţiu orânduiri slovei dân cetate, dânpreună cu harul strămoşilor aflat grabnic prin orânduirea diavolească a noobletului...
Slobozit-am în lucrare noobletului o iznoavă de oareşcare cercetare a voroavei "văleat", iară prin astă eftinătate de meşteşug m-am volnicit de multe mărturi pre agiutoriu şi sprijineală...

Io's croit să fiu nărodul cetăţii, deosăbit dă aşezdământul tuturor să propovăduiesc chiar de mi s-ar judeca întregimea firii...

Întru mai aprigă lămurire:
Orânduirea nu siluieşte vulgul să nu împartă acelaşi acoperământ, dar musai să nu facă preacurvie cu jumătatea celuilalt şi bine e să nici nu purcezi a împarţi averea făcănd târguială nelegiuită în sânul familiei...

Izgonirea cu de-a sila era de mult săvârşită da oprire din inimă am aflat... noi am mai avut hrisoave pre taină, aşiderea mângăiere am găsit şi loc de odihnă în îmblarea mea de aiurea...

Mulţumire pentru cântarea lucrării mele, laude carili's peste putinţa firi mele, sfială mare pregiuru' inimii aflai....

Bântuit de pohtele am dat slobozire să-'mi 'preunez casa mea întru amiciţie cu leşii, da' carea'm căutat aia am aflat, siluire pe ale becisnice meleaguri ca ăl de pe urmă muiareţ ce umblă în pohta a doaă părţi: FC FUT-FUT - Mormoetii 7 - 2

No comments:

Post a Comment