Monday, March 14, 2011

DuniaPustaka.com | Gudangnya Buku Gratisan

DuniaPustaka.com | Gudangnya Buku Gratisan


Panduan memulai Bisnis PaidToClick tanpa modal

Posted: 14 Mar 2011 03:04 AM PDT

PTC

Bisnis Online Paid To Click atau biasa disingkat dengan PTC adalah bisnis online yang memungkinkan membernya untuk mendapatkan uang hanya dengan nge-Click iklan yang hadir di website mereka

Bisnis PTC ini juga amat sangat cocok bagi pemula (newbie) yang ingin mencoba memasuki dunia bisnis online, karena selain kerjaannya mudah (hanya dengan nge-click iklan)  juga dalam bisnis ini kita dibebaskan atas biaya pendaftaran apapun, atau modal awal memulai bisnis ini adalah Nol Rupiah, serta yang paling penting Bisnis PTC ini terbukti membayar membernya.

Jika anda tertarik untuk memulai bisnis PTC tanpa modal apapun, silahkan download buku panduannya: DISINI

Abarth 500

Posted: 13 Mar 2011 07:18 PM PDT

Abarth 500 oraz dodatkowo Abarth Grande Punto, lacza w sobie cztery dekady sportowych wyzwan, najnowsza technologie i jak przystalo na prawdziwe skorpiony zachwycaja drapieznym charakterem. Nikt nie oprze sie ich stylowi i mocy. Po latach nieobecno?ci, powraca marka Abarth, znana z licznych i spektakularnych sukcesów sportowych. Symbolem marki jest skorpion – znak zodiaku jej za?o?yciela, Carlo Abartha , a dodatkowo synonim wielkich emocji. Auta sygnowane tym znakiem, odnios?y 10 000 zwyci?stw w wy?cigach oraz dodatkowo pobi?y a? 133 rekordy pr?dko?ci. Pasmo sukcesów zapocz?tkowa? w 1956 r. Abarth z silnikiem 747 cm w 24-godzinnym wy?cigu, pokonuj?c 3743 km ze ?redni? pr?dko?ci? 156 km/h. Pó?niej, mi?dzy innymi, by?y wygrane w 12-godzinnym wy?cigu Sebring , a ponadto w 6-godzinnym wy?cigu na Hockenheim Ring.Zrozumia?e jest, ?e zapowied? powrotu marki na rynek wzbudza ogromne zainteresowanie. ?adna osoba nie pozostanie oboj?tnym wobec Abartha – ??czy w sobie cztery dekady wspania?ych sportowych zwyci?stw , a oprócz tego najnowsz? technik? i jak przysta?o na prawdziwego skorpiona zachwyca drapie?nym charakterem. W spisie produktów/us?ug dost?pne b?d? dwa modele tej marki: Abarth 500 oraz Abarth Grande Punto. Dzi?ki silnikowi o mocy 135 KM, Abarth 500 gwarantuje doskona?e osi?gi , a oprócz tego dynamiczn? jazd? na miar? samochodu wy?cigowego. Jego 4-cylindrowy silnik zapewnia przyspieszenie do 100 km/h w czasie 7,9 sekundy i pr?dko?? maksymaln? 205 km/h. Poza tym, silnik 1,4 16v T-Jet 135 KM posiada turbospr??ark? nowej generacji, zapewniaj?c? wi?ksze osi?gi przy jednoczesnym niskim zu?yciu paliwa. Pod znakiem skorpiona oferowany jest tak?e Abarth Grande Punto 1.4 T-Jet, o mocy 155 KM, przyspieszaj?cy od 0 do 100 km/h w czasie 8,2 sekundy i osi?gaj?cy pr?dko?? maksymaln? 208 km/h. A przy tym, do Grande Punto Abarth mo?na dokupi? fabryczne pakiety tuningowe: Assetto (tuning zawieszenia) , a ponadto Esseesse (tuning zawieszenia i silnika – zwi?kszaj?cy moc silnika do 180 KM). Zarówno Abarth 500, jak równie? Abarth Grande Punto reprezentuj? najwy?szy poziom bezpiecze?stwa, zapewniaj?c w wyposa?eniu standardowym system ESP (Electronic Stability Program). A dodatkowo, modele maj? komplet poduszek powietrznych – Abarth Grande Punto ma ich sze??, jednak Abarth 500 dysponuje siedmioma poduszkami powietrznymi (oprócz tego poduszka kolanowa kierowcy). Marka Abarth zyska ze stuprocentow? pewno?ci? uznanie kierowców poszukuj?cych sportowych wyzwa? i drapie?nego charakteru. Nadwozie Abarth 500 ju? na 1-wszy rzut oka ró?ni si? od „cywilnego” Fiata 500, który by? fundamentem do budowy modelu sygnowanego znakiem skorpiona. Ma bardziej agresywny wygl?d jak przysta?o na auto sportowe. Przód samochodu charakteryzuje si? masywnym zderzakiem z du?ym wlotem powietrza umieszczonym centralnie , a ponadto dodatkowymi otworami umieszczonymi symetrycznie po bokach zderzaka odpowiadaj?cymi po?o?eniu dwóch lustrzanych intercoolerów. Tylny zderzak wraz z dyfuzorem aerodynamicznym oraz dodatkowo dwiema ko?cówkami rury wydechowej w po??czeniu ze spojlerem na pokrywie baga?nika nadaj? autu nie tylko sportowy wygl?d, niemniej jednak równie? zapewniaj? idealne w?a?ciwo?ci aerodynamiczne. Poza tym boczne spojlery , a dodatkowo 16-calowe felgi ze stopów lekkich optycznie obni?aj? profil nadwozia. Wn?trze We wn?trzu Abarth 500 zamontowano sportowe fotele ze zintegrowanymi zag?ówkami. Sportowa kierownica pokryta skór? z obszyciem czerwon? nici? zosta?a „?ci?ta” u do?u, co nawi?zuje do aut wy?cigowych. Ga?ka skrzyni zmiany biegów , d?wignia hamulca r?cznego , a oprócz tego jak pokrywa zegarów zosta?y obszyte skór?, , co nadaje Abarth 500 sportowej elegancji. Samochód zosta? wyposa?ony analogowy wska?nik pomiaru ci?nienia turbo. Wewn?trz wska?nika zawarto sygnalizator systemu GSI (Gear Shift Indicator), który sugeruje kierowcy adekwatny moment zmiany biegu. Silnik Abarth 500 oferuje dynamiczn? jazd? na miar? samochodu wy?cigowego. Jest to zas?uga silnika – benzynowej jednostki 1.4 16v T-Jet wytwarzaj?cej moc maksymaln? 135 KM (99 KW) przy 5 500 obr./min. i maksymalny moment obrotowy 206 Nm przy 3 000 obr./min. w trybie „Sport”. Jednostka ta powinno si? do rodziny T-Jet, czyli turbodo?adowanych silników o ma?ej pojemno?ci, które Grupa Fiat wprowadzi?a w 2007 roku Silnik u?yty w Abarth 500 zapewnia idealne osi?gi – przyspieszenie od 0 do 100 km/h to zaledwie 7,9 sek, a pr?dko?? maksymalna wynosi 205 km/h. Dysponuje równie? funkcj? „Overboost”, uruchamian? przyciskiem „Sport”, oddzia?ywuj?c? na ustawienia centralki steruj?cej silnikiem i zwi?kszaj?ca reakcj? na nacisk peda?u gazu. Przycisk „Sport” w dodatku wp?ywa na uk?ad kierowniczy usztywniaj?c wspomaganie kierownicy. Auto jest zrealizowane do spe?nienia restrykcyjnych, europejskich norm emisji spalin (Euro 5), które obowi?zywa? b?d? w pó?niejszym czasie. Bezpiecze?stwo Abarth 500 zosta? wykreowany tak, by obok obietnice sportowych osi?gów by? równocze?nie bardzo bezpiecznym samochodem. Sportowy uk?ad hamulcowy i wysoki moment obrotowy zapewniaj? sposobno?? wychodzenia z de facto krytycznych sytuacji na drodze. Poza tym, Abarth 500 zosta? wyposa?ony seryjnie w 7 poduszek powietrznych – najwi?cej w swojej klasie. W celu u?atwienia kierowcy testom nad autem zastosowano równie? ABS z systemem EBD (Electronic Brake Distribution), ESP (Electronic Stability Program), system antypo?lizgowy ASR (Anti Slip Regulation), Hill Holder, który wspomaga kierowc? w trakcie ruszania pod gór? , a dodatkowo HBA (Hydraulic Brake Assistance) znajduj?cy u?ycie w hamowaniu awaryjnym. W dodatku, Abarth 500 posiada system TTC (Torque Transfer Control), który gwarantuje optymalne zachowanie si? samochodu na zakr?tach. System przenosi moment obrotowy na ko?o, które w danej chwili posiada lepsz? przyczepno?? do nawierzchni. Informacje techniczne Tu znajdziesz wyczerpuj?ce informacje dotycz?ce silnika, osi?gów, szybko?ci, przyspieszenia i zu?ycia paliwa Abarth 500 1.4 T-Jet o mocy 135 KM

nap?dy do bram rozwieranych

Posted: 13 Mar 2011 06:07 PM PDT

Bramy segmentowe idealnie komponuj? si? z otoczeniem budynku. Oprócz du?ego wyboru struktur zewn?trznych i kolorów interesuj?cym wyj?ciem jest zastosowanie bramy gara?owej w, któr? wkomponowane s? drzwi wej?ciowe stanowi?c harmonijna ca?o??.

Automatyczne bramy segmentowe UniPro to nie tylko mi?y dla oka wygl?d , niemniej jednak g?ównie zabezpieczenie twojego gara?u i mieszkania. S? te? bezpieczne i ?atwe w u?ytkowaniu. Utworzone z specjalnie wyprofilowanych paneli, uniemo?liwiaj? przytrza?ni?cie palców a zamkni?ta budowa prowadnicy os?ania przed wsuni?ciem d?oni. Je?eli ju? w okolicy przejazdu pojawi si? przeszkoda, dzi?ki wbudowanym fotokomórkom brama blokuj? si? i powraca do po?o?enia wyj?ciowego a specjalnie wbudowane zabezpieczenie chroni skrzyd?o bramy przed ewentualnym uszkodzeniem liny podtrzymuj?cej.

 

Dzi?ki zastosowaniu odpowiednich nap?dów, bramy segmentowe mo?emy zupe?nie zautomatyzowa?. Automatyczne otwieranie bramy znacznie u?atwia parkowanie oraz dodatkowo bezpiecze?stwo w trakcie wje?d?ania do gara?u.W mojej ofercie znajdziemy automatyk? do bram takich spó?ek jak Nice, Ceme, Dea, Beninca, Tousek, Marantec, BFT, Aprimatic.

 

No comments:

Post a Comment