Universul este cel din World of Warcraft, ca baza de plecare, dar se poate aplica orice element fantasy...
- personajul principal este un băiat în comă clinică înconjurat acasa la el de aparate de susţinere a vieţii şi un computer
- scenariu este la stadiul zero, în sensul că nu ştiu subiectul dar măcar ştiu contextul... el trăieşte în universul wow pe un server oarecare exact ca în Matrix numai că nu ştie asta şi flashurile cu amintiri din viaţa reală i se par vedenii...
- Ca suport semiştiinţific, e faptul că toţi electrozii de măsurare/transmitere impulsuri direct pe creier sunt conectaţi din greseala de o asistenta la un computer la care se juca când îşi revenea sporadic, interfaţa lor comună în loc să fie cuplată la serverul aparatelor medicale e conectată pe seriala unui computer...
- Faptul că se observă o schimbare a stării sale vegetative în bine duce la hotărârea familier de a se menţine această conexiune creier computer pe timp nelimitat ...
- Acum cum iese, cum se autodescoperă, prin ce peripetii trece, în ce comploturi majore se implică, faptul că descoperă o faţetă a wow-ului necunoscută jucătorilor normal, faptul că personajele jocului trăiesc ele însele o viaţă dublă la care numai el are acces direct, rămâne să dezvălui pe parcursul povestirii...
- Vreau să implic în plot şi personajele majore ale jocului WoW
- Jucătorii îl consideră jucător, dar NPC (caracterele standard ale jocului)-urile îl consideră de-al lor si totusi un fel de avatar pentru ca are multe puncte in comun cu semi-zeii (jucatorii de wow)...
- Deci vor fi 3 universuri întretăiate, cel al realităţii cotidiene, cu aparatele medicale, prea puţin implicat, cel al jucătorilor normali ce se conectează la joc şi cel al personajelor standard din joc...
Am şi justificare pentru universul paralel al personajelor jocului, mai ştiţi că atunci când vă apare în raza vizuală un animal, sau monstru acesta aleargă ca surprins asupra faptului spre un loc prestabilit unde normal ar fi trebuit să-l vezi, probabil din cauză faptului că clientul de wow trebuie să se sincronizeze cu serverul din punct de vedere al locaţiilor mobilor şi atunci apare această fugă a lor să-şi ocupe un loc anume de unde începe să se deplaseze ca si cand nimic nu s-ar fi intamplat...
Chiar eu la inceput înainte de a-mi da singur explicatia cu lagul, chiar am avut senzatia ca-i surprindeam asupra faptului si ei incercau sa musamalizeze fugind... asta merge mana in mana cu explicatia ca ei incearca sa ascunda de jucatori faptul că sunt mai mult decat niste simplii linii in program... dandu-mi o alta explicaţie pseudo-ştiinţifică aideii că NPC-urile şi MOB-i duc o viaţă paralelă celei ce o înfăţişează la contactul cu un jucător...
iubirea, personajele negative, comploturile, ce rasă, ce clasă, moartea, durerea, comunicarea, limitările universului, relaţiile cu jucătorii/NPC-urile
*NPC-caractere interne jocului ce interacţionează prin dialog cu jucătorul (linii de cod în esenţă)
*MOB-monştrii, animale, necuvântătoarele jocului (tot linii de cod...)
Acum trebuie să mă gândesc la primul script, să zicem că se trezeşte într-un han, NPC-urile se sperie de el şi trec în poziţii fixe, cele prestabilite de program, ca după un timp să realizeze că el e altfel decât jucătorii normali...
Mi-ar trebui nişte linii de dialog între consumatori...
O să desenez de sus oraşul, cred că... stai întâi trebuie să ştiu ce e alianţă sau hoardă... cred că RP-PVP(player VS player) realm
Mda, cred că o să fie human...pentru început aşa ca o sa fac un char human pe un realm PVE(player VS Environment)... sa ma pot deplasa usor... care sunteti la alianta pe un PVE ?!
No comments:
Post a Comment